Лада с пробегом в Республике Башкортостан
И у ВАЗа, и у ГАЗа, и у других бывших автозаводов была куча вполне симпатишных концептов, загубленных купленными на корню руссочинушами. А выпускали шлак именно в угоду Западу. Да и сейчас — не лучше. По сравнению с иномарками, Веста — та же Жига-зубило…
«Волга для бедных» или ГАЗ-3115 на замену «Москвичу»От высокой концентрации паров бензина заправочный пистолет не отключается. Он отключается только от жидкости или пены.
Почему нельзя заправлять бензобак по горлышко при «отстреливании» пистолетаЧто за бред что нельзя часто менять масло, где этих горе мастеров берут,меняя каждых 5.000 км масло и фильтр
, сохраняет двигатель и дает возможность эксплуатации в два раза больше чем срок данный заводом

Когда бензин резко подорожал в очередной раз в прошлом году, принял для себя решение установить гбо потому что очень много езжу по области. После пары недель выбора остановился на ГБО Альфа. Отличное вложение, за год более чем окупилось! Всем с большими пробегами рекомендую ставить незамедлительно.
Как и зачем устанавливать ГБО в автомобильВот садишься в солярис или киа даже 10лет давности и чувствуешь что попал в другой мир, где и придраться не к чему и совсем другое дело когда попал в весту, сразу мысль куда я попал ведь вроде все более менее одинаково стоит, а комфорта нет.
В Сети сравнили Hyundai Solaris и LADA VestaБРЗ классная тачка, но в нашей стране не прижилась, к сожалению. Круто выглядит, круто едет, но не каждый решится такую взять на повседневку. Боятся зверя походу. А так очень рад, что все таки не прекратили выпуск этой гонки, хоть и только для США.
Мда, какой-то странный дизайн. УАЗики конечно и так хороши, их главное углов не лишать, но этот дизайн совсем печальный.
HUAZ — самый странный и необычный «УАЗ»Автор явно малоопытный водитель так как рассуждает по-детски (типа если снег зимой, то и пыли нет). А в жизни все далеко не так, а точнее все абсолютно наоборот. Если Вы не живете за Полярным кругом (а таких автомобилистов всего 2-3%), то именно зимой Вы сталкиваетесь с пылью, в разы превышающей летний период. Как многим известно зимой на проезжую часть в России высыпается свыше 700 тыс. тонн реагентов в виде песка, глины, мелкой крошки и прочего. Под колесами транспорта все это превращается в мелкую пыль, которая с ноября по март находится на проезжей части.
наши машины, это черта русского характера), с малыми удобствами, но будут ездить до последнего и служить верой и правдой.
Почему отечественные автомобили лучше, чем о них говорятМодельный ряд автомобилей Lada
Модельный ряд автомобилей Lada от 483 900от 308 410
от 502 900
от 323 710
от 500 900
от 510 900
от 332 710
от 598 900
от 449 000
от 667 900
от 495 900от 667 900
от 454 410
от 814 900
от 584 510
от 748 900
от 508 210
от 855 900
от 600 910
от 874 900
от 629 900
от 1 080 900от 819 900
от 653 900
от 483 910
от 801 900
от 614 410
от 430 810
от 897 900
от 827 900
от 805 900
от 565 810
от 962 900от 892 900
от 632 900
от 403 810
от 915 900
от 802 900
от 447 900
от 824 000
от 630 800
от 581 900
от 375 010
от 657 900
от 431 710
от 624 900
от 437 110
от 700 900
от 493 810
от 742 900
от 558 610
Официальные дилеры и автосалоны ВАЗ
ВАЗ – отечественная марка автомобилей, принадлежащая ПАО «АвтоВАЗ», являющемуся крупнейшим производителем автомобилей в СНГ и Восточной Европе. Год основания – 1966.
На данный момент (с 2013 года) АвтоВАЗ принадлежит концерну Renault-Nissan совместно с Ростехом. Основным рынком сбыта автомобилей ВАЗ является Россия и страны СНГ. Лидер российского рынка по продажам легковых автомобилей.
Автомобили марки Lada в РФ предлагают более 400 дилеров, расположенных более чем в 170 городах.
Телефон службы клиентской поддержки ВАЗ: 8-800-200-52-32
Выберите город: — не выбран -МоскваСанкт-ПетербургАбаканАзнакаевоАксайАлексеевкаАльметьевскАрзамасАрмавирАрсеньевАрхангельскАстраханьАчинскБалаковоБалашовБарнаулБатайскБелгородБелебейБелорецкБерезникиБийскБлаговещенскБлагодарныйБогучарБорисоглебскБратскБрянскБугульмаБузулукБуинскВеликий НовгородВеликий УстюгВладивостокВладикавказВладимирВолгоградВолжскийВологдаВоронежГеоргиевскГлазовГрозныйДзержинскДимитровградДюртюлиЕкатеринбургЕлизовоЖелезногорскЗлатоустЗубова ПолянаИвановоИжевскИпатовоИркутскИшимЙошкар-ОлаКазаньКалининградКалугаКаменск-УральскийКанскКаслиКаспийскКемеровоКировКлинцыКомсомольск на АмуреКореновскКостромаКраснодарКрасноуфимскКрасноярскКропоткинКузнецкКумертауКурганКурскКызылЛермонтовЛипецкЛискиМагнитогорскМайкопМахачкалаМелеузМиассМинеральные ВодыМинусинскМожгаМончегорскМурманскМуромНабережные ЧелныНазраньНальчикНерюнгриНефтекамскНефтеюганскНижневартовскНижнекамскНижний НовгородНижний ТагилНовокузнецкНовокуйбышевскНовороссийскНовосибирскНовочебоксарскНоябрьскОбнинскОктябрьскийОмскОрелОренбургОрскПавловскПензаПермьПетрозаводскПсковПятигорскРоссошьРостов-на-ДонуРязаньСалаватСальскСамараСаранскСарапулСаратовСаровСибайСлавянск-На-КубаниСмоленскСоветскийСочиСтавропольСтарый ОсколСтерлитамакСургутСызраньСыктывкарТаганрогТамбовТверьТимашевскТобольскТольяттиТомскТуймазыТулаТюменьУлан-УдэУльяновскУсть-ИлимскУфаУхтаХабаровскЧебоксарыЧелябинскЧереповецЧеркесскЧернушкаЧистопольЧитаШарыповоЭлистаЭнгельсЮжно-СахалинскЮжноуральскЯкутскЯнаулЯрославльВсего дилеров ВАЗ: 425 в 173 городах
Белорусская Автомобильная Федерация —
- Главная
- Календарь
- Календарный план на 2020 год
- Дисциплины
- Автомобильные кольцевые гонки
- Регламентирующие документы
- Календарь
- Результаты
- Внедорожные соревнования
- Регламентирующие документы
- Результаты
- Календарь
- Дрифтинг
- Регламентирующие документы
- Результаты
- Календарь
- Дрэг-рейсинг
- Регламентирующие документы
- Результаты
- Календарь
- Картинг
- Регламентирующие документы
- Результаты
- Календарь
- Кросс
- Регламентирующие документы
- Результаты
- Календарь
- Ралли
- Регламентирующие документы
- Результаты
- Календарь
- Трек
- Регламентирующие документы
- Результаты
- Календарь
- Скоростное маневрирование
- Регламентирующие документы СМ
- Результаты СМ
- Календарь
- Автомобильные кольцевые гонки
- Документы
- ОО «БАФ»
- ЗАКОНЫ, ПОСТАНОВЛЕНИЯ
- Состав БАФ
- Президиум
- Члены БАФ
- Комитеты
- Контакты
- Команды
- Обучение
- Главная
- Календарь
- Календарный план на 2020 год
- Дисциплины
- Автомобильные кольцевые гонки
- Регламентирующие документы
- Календарь
- Результаты
- Внедорожные соревнования
- Регламентирующие документы
- Результаты
- Календарь
- Дрифтинг
- Регламентирующие документы
- Результаты
- Календарь
- Дрэг-рейсинг
- Регламентирующие документы
- Результаты
- Календарь
- Картинг
- Регламентирующие документы
- Результаты
- Календарь
- Автомобильные кольцевые гонки
ВАЗ
მოდელი /
Этот веб-сайт интенсивно использует JavaScript , пожалуйста, включите JavaScript в своем браузере, чтобы и дальше пользоваться сайтом комфортно.
ВАЗ ავტომობილები
- დამატება
- შედარება
- ВАЗ, 2107
- 2006
- დამატება auto.ge/files/06-2020/ad833351/vaz-559105807.jpg»> შედარება
- ВАЗ, 2101
- 1984 სედანიიყიდება
- 1,200.00 $
შესადარებელი განცხადებები
თქვენ არ დაგიმატებიათ განცხადებები შედარებისთვის
შედარების სია
ВАЗ 02 — ВАЗ — OLX.uz
| |||||
| |||||
O‘xshash e‘lonlar:
- ваз 02 булимидаги Енгиль автомашинар
- ВАЗ 02 Булимидаги Транспорт
ABI + ОМЗ / rDETrvY2SlLVLnI4aqzvsBi7HBb2Web4U998ZTdJAdSZuj9QKi5tA0RI2S0gj4Sa65bo21TuAz11euWIfzxTWJ0JGsN77Q6J / N8FkO5S9v8gXBuXSNOxpnCCOR7jV + GDlf57itmR7doT92Q355oBKI6xQlf6IC / KGrVjI4JzsEutesWOuyFGsN5ZEWEbDsqM2uOPZtYOBI36P / JF5CWVGMelk8E9zfTLfh44MR7dmt3B5bWjvpo7Je0n1kC2CoUUZ3hjI4JzsEuterlo0fqp3gvshwKgjkHUTpS858bVvxkebaiLJAu6wo6Uo6oWua7RR3jOKd3OWlOMvswsrxIvdY + X
ac6320229970c17ea9851d5cedbb2985
- Якинда ко’риб чикилганлар
- Сараланган Элонлар (0)
- Сараланган qidiruv natijalar (0)
ВАЗ 2106: Dövrünün ən populyar modeli
ВАЗ 2106 модели ВАЗ zavodunda hazırlanmış sovet minik avtomobilidir.
1976-cı ildən 2006-cı ilədək seriya ilə buraxılıb. «06» -nın əsasını italyan modeli FIAT 124 Speciale -nin 1972-ci il nümunəsi təşkil edir. ВАЗ 2106 модели ВАЗ автомобилилринин истехсал эдильдийи бютюн dövrlər ərzində ən популярные моделиərd moden birinə çevrildi.
Yeni modelin ilk nüsxəsi konveyerdən 21 fevral 1976-cı ildə çıxdı. Mahiyyət etibarı ilə VAZ 2106 modeli VAZ 2103 -ün daha güclü mühərrik quraşdırılmış və fərqli tərtibata malik lüks versiyası idi.Bu avtomobil 1970-ci illərin sonlarının ən prestijli modellərindən idi. Стандартная комплектация olduqca zəngin иди: buraya baş altlıqları ilə təchiz olunmuş yeni oturacaqlar və üzərində taxometr və saat olan cihazlar paneli daxil idi. Bu avtomobillər əla dinamikası və yaxşı yığım keyfiyyəti ilə tanınırdı. İlkin dövrlərin modelləri yaxşı səs izolyasiyası ilə seçilirdilər.
1970-ci illərin sonlarında VAZ zavodu VAZ 2106 -nın daha zəif versiyalarını buraxmaqla model cərgəsini genişləndirdi. Bu avtomobillər «21011» və «2103» modellərinin mühərrikləri quraşdırılırdı. Бу modifikasiyalarda «06» -ya xas olan dinamika itirilsə də, daxili bazarda VAZ 2106 -nın qıtlığı ucbatından onlar kifayət qədər populyar idilər. 1982-ci ildə modelin ilk ciddi modernləşdirilməsi həyata keçirildi: onu 75 at gücünə malik yeni mühərriklə təchiz etməyə başladılar, salonun tərtibat elementlərində dəyildarafüdikliklik. 1990-cı ildən ВАЗ «люкс» modifikasiyanın buraxılışına başladı, ona «21065» indeksi verildi.Bu avtomobil təmassız yandırma sisteminə malik olması, yeni karbüratoru, fərqli əsas faraları və salonunun yeni üzlüyü ilə fərqlənirdi.
ВАЗ 2106 xaricə geniş şəkildə ixrac olundu. İxrac olunan modifikasiyaların əsas fərqli cəhəti, salonun tərtibatındakı kiçik dəyişikliklrdən lavə, həm də dönmə işıqları və qabaritli faralarla iduqrasiya. 1970-ci illərin sonlarında məxsusi olaraq L.İ. Brejnev üçün hazırlanmış xüsusi modifikasiya da mövcud idi.Hazırlanmasında VAZ 2107- nin materiallarından istifadə edildiyinə görə ona «yeddinin yarısı» adını vermişdilər, həmin vaxt «07» hələ hazırlanma mərhələsində idi. Xüsusi modifikasiya yalnız bir nüsxədə buraxıldı.
1980-ci illərin sonlarında VAZ 2106 modeli VAZ zavodunun ən populyar və kütləvi modellərindən biri idi. SSRİ dağıldıqdan sonra modelin yığım keyfiyyəti və prestiji xeyli aşağı düşdü, amma bu, avtomobilin 2006-cı ilədək konveyerdə qala bilməsinə mane olmadı.İstehsalının son illərində bu modeli İjevskdəki zavodda yıırdılar. Modelin 2000-ci illərdə buraxılmış nüsxələrinə birbaşa yanacaqçiləm sistemi ilə təchiz olunan modernləşdirilmiş 2106 mühərrikləri quraşdırılırdı. Sonuncu ВАЗ 2106 автомобили İjevskdəki zavodun konveyerindən 2006-cı ilin yanvarında çıxdı.
Дизайн
ВАЗ 2106 modelinin xarici görünüşü 1970-ci illərin sonları üçün kifayət qədər müasir idi.İstehsal prosesində avtomobilin xarici görünüşü xırda dəyişikliklrə məruz qalmışdı. Бу модель ВАЗ 2103- dən yeni радиатор barmaqlığı, fərqli arxa fənərləri və salonun tərtibatı ilə fərqlənirdi. Avtomobilə orijinal sükan, cihazlar paneli və oturacaqlar quraşdırılmışdı.
Mühərrik
İstehsal müddəti ərzində modelin müxtəlif gücə malik mühərriklər quraşdırılmış çoxlu modifikasiyaları işıq üzü gördü. Orijinal 2106 modifikasiyasına 1,6 литра həcmə və 80 at gücünə malik güc aqreqatı quraşdırırdılar.Həmin dövrdə o, SSRİ-də n güclü sedanlardan biri idi. Онун 100 км / saat sürət yımasına 16 saniyə sərf olunurdu. Модель максимального расстояния составляет 150 км / saat təşkil edirdi. 1970-ci illərin sonlarında 21061 modifikasiyası işıq üzü gördü. Ona 74 at gücünə malik ВАЗ 2103 mühərriki quraşdırılırdı. Elə həmin dövrdə 21063 modifikasiyası da peyda oldu, ona 64 at gücünə malik VAZ 21011 mühərriki quraşdırılırdı. 1982-ci ildən ВАЗ 2106- ya 75 at gücünə malik olan modernlşdirilmiş orijinal mühərriklər quraşdırmağa başladılar.
Modifikasiyalar :
ВАЗ 21061 — ВАЗ 2103 mühərriki quraşdırılmış modifikasiya
ВАЗ 21063 — ВАЗ 21011 mühərriki quraşdırılmış modifikasiya
ВАЗ 21062 — idarəetmə orqanları sağda yerləşən modifikasiya
ВАЗ 21065 — ВАЗ 2105 mühərriki quraşdırılmış modifikasiya
ВАЗ 21066 — idarəetm orqanları sağda yerləşən və ВАЗ 21011 mühərriki quraşdırılmış modifikasiya
ВАЗ 21067 — ВАЗ 2107 mühərriki quraşdırılmış və birbaşa yanacaqçiləmə sistemi ilə təchiz olunmuş modifikasiya (İjevskdə buraxılırdı)
ВАЗ 2106 Турист — çadırla təchiz olunmuş modifikasiya. Бу модель серии il buraxılmırdı.
ВАЗ 21067-20 — экспериментальная инжекторлу mühərriklə təchiz olunmuş modifikasiya
ВАЗ 21069 — экспериментальный rotorlu ВАЗ-411 mühərriki ilə təchiz olunmuş modifikasiya
ВАЗ 2106 «yeddinin yarısı» — tərtibat elementləri fərqli olan eksperimental modifikasiya
Texniki xarakteristikalar :
Buraxılış или: 1976-2006
Ölçülər (uz / en / hünd.): 4116x1611x1446
Quruluş: mühərrik qabaqda
Aparıcı təkərlər: arxadakılar
Кузов: седан
Mühərrik: ВАЗ 2106
Silindrlərin sayı: 4
Mühərrikin həcmi: 1,57 литра
Klapanların Sayı: 8
Yerləşdikləri yer: yuxarı
Güc (в gücü / киловатт): 80 / 58,8 (1 dəqiqədə 5400 fırlanma dövrəsi ilə)
Ötürücü qutu: beşpilləli mexaniki
Ön tərəfdəki əyləclər: diskli
Arxa tərəfdəki əyləclər: barabanlı
Elektrik avadanlıqları: 12 В
inlərin ölçüsü: 175 / 70R13
|
|
|
